Torsdag

Idag har vi inget för oss, tänkte att jag skulle baka, så det får nog bli att jag slänger ihop något gott sedan, dag blir en inne dag för mig och lill smurfen, Tony är och jobbar sista svängen den här veckan, jätte skönt, nästa vecka är värre 3 stycken svängar inte alls för roligt, idag kom jag på en sak och blev lite nedstämd, har sett fram emot att åka till ullared med mamma Jonas och själklart Tony och Harry, och syrran ska väl säkert också med, och mamma pratade härom dagen om att vi skulle åka på höstlovet, men vi kan ju inte följa med kom jag på då, nästa månad blir inte heller så hög, så vi har inte pengar till det, ska prata med mamma om vi kan åka i november istället för då har vi pengar, hoppas det för har verkligen sett fram emot den här resan, hoppas på det Bästa!!
I natt har vi sovit gott, fick någon sinnes rubbning bara, glömde bort att jag hade gett honom mat vid, kvart i tre när han vaknade, och sen när han vaknade vid halv 8 så trodde jag inte att han hade fått någon mat sedan igår vd 9, så jag fck jätte dåligt samvete när jag vaknade av att han gnölade lite, men sen när jag pratade med Tony kom jag på att så var inte läget, ja ibland kan man verkligen få hjärnsläp.
Nu ska jag läsa lite bloggar sen kolla kokboken, efter något gott recept.
// Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0