Äntligen

Kan verkligen inte skriva något annat, underbart! Inge mera sjukhus, värdena hade gått ner, var uppe idag igen för att kolla eftersom igår var dygnet då det skulle vända, och det hade vänt det har sjunkit, så ny slipper både Harry och hans mamma sjukhus besök, JIPPPIIIEE=)=) Så himla skönt blev så glad att jag nästan började gråta, blir så internsivt att åka fram och tllbaka hela tiden jag blir ledsen och orolig och han känner så väl av det, då han också blir det! Nu har Tony fått åka iväg och jobba igen, kommer hem imorgon. Känns lite sådär men, som tur är har vi en väldigt snäll bebis. Allt går jätte bra! Blir bara ledsen, eller arg när det tar för lång tid innan han får mat.

Idag har vi som sagt varit på sjukhuset, mamma fick köra upp mig, eftersom vi inte viste om Tony skulle hinna, sen kom Evelina över en sväng. Nu väntar jag på mammsen, vi ska kolla efter en byrå och gå lite på stan, sen ska jag nog träffa Evelina och Embla, blir inte så sent idag vi ska lägga oss tidigt och sova länge imorgon ingen tid att passa skönt som tusan.

Igår var Louise, Casper och Mio här, det var jätte trevligt, var så länge sen vi sågs, men vi får börja umgås oftare nu =) Eller vad tycker du Louise??

Imorgon kommer min Farbror och gudfar Håkan och min faster och gudmor Marie på besök ska bli himla trevligt eftersom jag knappt sätt dem i sommar, mitt fel dock. Så kommer pappa också =) På dagen skulle förmodligen Malin och Sara komma med Barn, sen får vi finbesök från Skåne =) Carro Barro kommer över!

Nu ska jag fixa i ordning oss så vi är klara när mamma kommer!
// Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0