Bilder

Lite bilder =) ÄNTLIGEN!!!

 Så här visar Harry att han är hungrig på mormors finger

 

 Gudmor Johanna och Harry

 

 Gudfar Christian och Harry

 

 Mor och Son

 

 Harry och 5 dagar äldre Julia

 

 Harry och flickvännen Julia

 Harry och Julia sovandes

Ja har ingen vidare lust att skriva något större inlägg, pappa och mamma har varit här, tjejerna var här på förmiddagen trevligt som tusan, just nu skulle jag behöva komma iväg någon dag och titta mitt blodvärde, som jag tror är jätte dåligt, kroppen skakar mest hela tiden, och har två gånger varit nära att falla ihop idag, inte så bra eftersom jag är själv hemma med Harry, hoppas jag fixar det tills Tony kommer hem, nu ska jag äta några mackor, kanske det blir bättre.

// Becka


Kommentarer
Postat av: Johanna

vilka fina bilder! =D

2009-09-17 @ 20:19:48
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0