Fredag

Idag gick vi upp runt 11 tiden, eller jag gjorde det Tony var redan uppe, men Harry och jag låg kvar i en sängen en bra stund, jag sov till och med det var himla himla skönt =) Min mjölkstockning är mycket mycket bättre måste jag skriva, knölarna är ju kvar, men det gör inte alls lika ont längre, nte heller att pumpa ur, och nu har det även börjat läcka :P Så nu är jag lite glader eftersom det gör fruktansvärt ont, och det har varit jobbigt att ha feber och inte alls varit piss, men har tänkt att jag ska köpa bröstvärmare, men dem kostar ju lite grann så det får bli när jag fåt pengar nästa vecka, en sån länge får jag köra med fettvadd, det fungerar ganska bra. Det är ju väldigt viktigt att hålla dem varma nu, Tack för alla tips, duschen fungerar jätte bra=)

Ja som sagt vi gick upp vid 11, sen gjorde vi i ordning oss, sedan blev det ett besök hos Tonys mormor, hon blev jätte glad att vi kom, vi köpte med oss winnerbröd, och så fick vi kaffe och satt och pratade en lång stund, väldigt trevligt, var länge sen vi var där och hälsade på. Efter det åkte vi hem till Siv och Peter eftersom Peter fyller år idag, Grattis till honom =) Så vi fick jätte god tårta, och massa prat och kaffe, väldigt trevligt som alltid när vi är där. Vi kom hem för en stund sedan efter en promenad hem, väldigt skönt faktiskt, Evelina och Ja var även ner till kina och hämtade mat, det var riktigt gott =) Nu ska jag snart gå och lägga mig tänkte jag är lite halv trött, Tony ska förmodligen ut på krogen så trevlig är han när han är hemma, inte allt för kul, och nästa vecka blir han borta ännu mera, han har jobbat sen i söndags och ska ut ikväll inte alls så kul, han har ju varit hemma också, men tycker att han kan vara lite social när han är hemma tycker jag och inte sticka ut på en gång, men men mina ord, flyter i luften tydligen. Kan ju hoppas att han inte dricker så mycket så han kan vara social imorgon, för om han är bakfull imorgon går jag hemifrån, det är så jävla tråkigt, kanske tar mig en tur ner på stan och går i lite affärer, för mig själv, nej men vi får se, han säger nu att det inte är säkert att han ska ut, men om jag känner honom rätt, så blir det nog så, och om han kommer hem full så blir jag galen, men jag hoppas han kan sköta sig.

Nej vad negativ jag låter men tycker det är jätte tråkigt när han jobbat och sedan bara drar iväg.

Nu som sagt sängdags, plutten sover just nu. Han var så himla trött, får hoppas han sover bra i natt.
// Becka

 Mina grabbar <3


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Vad skönt att mjölkstockningen gett sig nu då, aldrig kul att ha det, och sååå onödigt!



kramis

2009-09-19 @ 07:50:42
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0