Fredag

 I natt har vi sovit otroligt bra, tony sa imorse när vi pratade i telefonen om jag hade hört vad han sagt men inte det inte, sov som en stock, och lilleman också, Tony hade åkt iväg vid 1 och jag märkte inget alls, brukar vakna till faktiskt, men inte i natt=)

Nu på morgonen har jag tagit mig en dusch, lilleman får sitta i babysittern under tiden han trivs väldigt bra i den, som tur är eftersom Tony fick för sig att han skulle ha en som spelade och massa saker, och då får man slänga upp stora plånboken, men som tur är som tycker han väldigt mycket om babysittern, så då blev Tony ännu gladare för det! Vid 1 kommer mamsen och hämtar oss så ska vi åka upp till citygross, först var det egentligen för att jag skulle hämta mina pengar, men hade fått in dem på kontot i natt så, det var ganska skönt, men måste ändå upp och köpa blöjor till skrutten. Sen ska vi förmodligen en sväng ner på stan med Siv, skulle höra av mig, har ju som sagt funderat på om jag ska klippa mig idag, men vi får se, om jag ska klippa något mer avanserat så gör jag det hos frisör och lägger dem pengarna, men om jag ska toppa mitt hår, så lägger jag inte pengar på att gå till frisör, utan då ringer jag mn kusin Linda som brukar klippa mig. Men som sagtom jag går till frissan kommer en bild på håret senare, vi får se vart dagen blir av. Tony är ju iväg och jobbar och kommer inte hem förens i natt, men Harry och jag ska hem till mamma och Jonas och äta tacos, mysigt som tusan och gott om inte annat, får se hur det går med tandställningen eftersom tandläkaren spände den igår, det känns kan jag lova=(

Nu ska jag fixa mig klart och fxa lite här hemma innan vi ska iväg=)
// Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0