Fredag

Lilla plutten sover så bra på nätterna, somnade igår klockan 10 och sen vaknade han vid halv 3, och sen vaknade han vid 7 igen. sen somnade vi om till tio då vi gick upp. Idag ska vi gå ut i solen och bara ta det lugnt, Tony kommer hem vid 4 halv 5 skööönt, saknar honom, han har inte hunnit vara hemma mycket den här veckan. Så det ska bli mysigt att han kommer hem ikväll.
Harry och jag kanske ska ut till stallet en stund ikväll, dem ska ha stallfest, och eftersom jag inte tidigare viste när Tony skulle komma hem så tänkte vi att vi skulle åka ut en stund, men vi får se har inte riktigt bestämt mig ännu.
Dem ska äta kräftor och räkor pch paje och massa sånt så det är ganska lockande, men vi får som sagt se. På tal om mina bilder jag ska lägga upp som jag lovar och lovar, så kommer dem tänkte sätta mig i helgen och fixa det, orkade inte igår och idag är det så fint väder så vi ska ta en promenad plutten och jag.
Måste vara lite bitter nu också, men fick en kommentar på min blogg som frågade varför jag inte ammade bara, jo för att det fungerar inte riktigt så bra och jag pumpar ur det mesta, eftersom jag blir så spänd i nacken, på grund av min skada. Och det är inte bara att amma, det går jätte bra när jag gör det, men jag får sådan smärta av det, att det inte blir så ofta, därför använder jag pumpen, och Harry mår inte sämre för att han får ur flaska, ersättningen är också om det inte skulle räcka med mat, nu har jag gått om det, men ändå.
Kanske lät lite sur men blir faktiskt irreterad av sånna kommentarer !!!!!
Nu ska vi klä på oss och gå en sväng=)
// Becka

 Lill skrutten

 

 Jag älskar dig underbara du <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Du behöver inte försvara att du matar med flaska. det är ditt barn och du vet vad som är bäst för dig och för ditt barn. jag slutade amma bella nästan på än gång och hon mår inte speciellt dåligt av det.

Bra att du står på dig. GO GIRL!!!!=)

2009-09-11 @ 22:09:44
URL: http://missblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0