Fredags mys

Idag hade vi vårat första besök på bvc, blev inte stadsfjärden som vi tänkt oss från början, eftersom vi tillhör ekensberg. Men vi tänkte att vi skulle prova att gå där. Men det verkar bra så, än så länge byter vi inte =)
Han väger nu 3630 och är 52 lång. Våran lilla kille =) Han har inte gått tillbaka till födsel vikten ännu, men det var normalt sa bvc tanten =)
Efter Bvc var vi och handlade källaröktskinka på  Ica Oppeby, väldigt gott. Nackdelen är att Tpny och jag sitter och äter den försig fast den ska vara på smörgåsen. Åkte senare på eftermiddagen efter lite vila och mys i sängen till svärmor och svärfar, nu sitter vi hemma och har fredags mys, Tony ska åka iväg och jobba imorgon, inte allt för kul, men väldigt bra att han har så mycket jobb. Nu börjar det verkligen bli dags för mig att ringa till sjukgymnasten, har så fruktansvärt ont, vilket går över till huvudvärk som är otroligt hemsk. Så på måndag är det dags att ringa.
Imorgon på förmiddagen bär det av till storstaden en sväng, med Evelina och Embla, och mina älsklings pojkar förstårs.

Nu äter lill pojken lite innan sov dags, ska bli otroligt skönt att bara gå och sova lite, efter min huvdvärk förut.
// Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0