Hår

Sitter här och funderar på om jag ska klippa mig på fredag, mina toppar börjar bli slitna så det skulle behövas, men frågan är ju hur, har länge funderat på att göra lugg, så vi får se hur jag gör, måste ju ha någon som ser efter Harry under tiden eftersom Tony jobbar, men kanske kan flörta med någon =) Vill ju inte klippa på längden eftersom jag älskar mitt långa underbara hår, men lite uppklippning och en lugg kanske, vi får se vad som blir av, beslut kommer i nästa inlägg! Blir mycket lättare, om jag får lite hjälp av er också, så vad tycker ni??

Nu på kvällen har mamma varit hä, hon åkte nyss eftersom hon höll på att somna i soffan, stakarn var så trött, inte så konstigt eftersom hon jobbade i natt och han inte sovit sen dess eftersom dem hade en häst tandläkare i stallet idag, men nu hoppas jag hon kom hem och har somnat.

Ska snart se på det omtalade tv programmet svenska hollywodfruar, är ju den omtalade anna anka, som har fått så mycket kritk m.m på radio och i tidningar så jag tänkte att jag måste bara titta, kanske kan få sig ett gott skratt också =)

I natt kommer min underbaring hem, undebart saknat honom <3 Imrogon är han hemma skönt som tusan, och imorgon står mycket saker på schemat, bvc 9,45, ska bli väldigt kul att se hur mycket han väge samt hur lå¨ng han är, vet att han inte väger 4,3 och är 55 lång i allafall, eftersom vi jämnförde med Julia när dem var här.
  Sen vid 13 ska vi till sociala divisionen och skrva papper på att Tony är pappa, och sen försöka sova en stund på dagen eftersom han åker tisdag natt igen. Bra att han har jobb, min älskling, men det är mycket bättre att han honom hemma =)
Nu ska jag bänka mig framför tvn med en svalkande läskeblask och några godisar!
// Becka

Kommentarer
Postat av: Christian

Jag e nog hemma på fredag, så jag kan ta hand om honom om det behövs:) De skulle vara väldigt roligt att göra det:)

2009-09-21 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0