Kväll

Nu har Johanna precis gått hem, eller till sn mormor där hennes pojkvän skulle hämta upp henne, vi har käkat kräfor och dip och bara pratat en massa och haft trevligt. Idag har varit en hektisakt dag, har gått masso, vilket resulterar i mycket ont i ryggen =( Inte allt för skönt! Farmor följde mig till Evelina men dem var inte klara när vi kom så jag och Harry gick upp, passade då på att ge honom mat och så. Sen gick vi ner på stan och fxade presenter till Novisen =) Sen upp Till Agge och Magnus, vilken backe, blev inte bättre i ryggen. Var där en bra stund sedan kom Tony och hämtade upp oss, eftersom jag inte var riktigt sugen på att gå hem, sen kom Johannis, Tony är och spelar i Buskhyttan ( Inte nävekvarn :P )

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och glo på en film, är en bra film på tvn, men spelar in den istället annars kanske jag slocknar i soffan. Tack alla för en bra dag =)

// Becka

 Kusin Snack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0