Kvällsmys

Jaha nu har den här dagen också gått mot början mot sitt slut, ganska skönt den här dagen har varit väldigt bra.
Lill plutten och jag gick ner till stan och mötte upp Siv Evelina Embla Agge Nova och Elton, dem satt på birgers och fikade så jag satte mig och fikade med dem, sen blev det lite att kolla på stan och in på hemköp en snabbis sen gick Evelina och Ja hem till Siv och Peter, då kom min älskling också efter en stund han var bara hem och hämtade Harrys bilstol. Vi brudar åkte upp till cty gross och handlade lite sen hem till dem och käkade smörgåstårta och rökta räkor, jätte mumsigt =) Nu sitter vi hemma, plutten somnade för en stund sedan, Tony har besök av nyberg och jag tänkte väl gå till kojs om ett tag, eller i allafall lägga mig och se på tv.
Imorgon blir det till att mysa med Tony på förmiddagen eftersom han ska spela på kräftskiva på kvällen, jag ska även följa med Evelina Harri och Embla upp till Agge och fira Nova som fyllde 3 år igår så grattis till henne i efterskott =) Sen på kvällen kommer Johanna hit och då ska vi käka kräftor och äta dip och bara prata. Får se om någon mer skulle komma förbi, vet inte ännu.
Nu ska jag bara lägga mig och glo på tv !
// Becka
 Mina grabbar <3

Kommer bilder imorgon ska fixa det på förmiddagen


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Nova Tackar!

2009-09-13 @ 14:23:11
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0