Lax med romsås och bandspagetthi

Som ni läser på rubriken så blev det kvällsmat, åh god så gott det är, riktigt smarigt, blev mätt som jag vet inte vad =)
Min dag först var jag på komvux och hälsade på en av mina gamla lärare, sedan gick jag till mormor efter det, sen gick vi en promenad en lång, promenad, sen kom syrran och mötte oss, sen så var vi på stan och fikade. Blev birgers =)
Sen åkte vi buss hit, har gått 3 gånger fram och tillbaka till stan idag så då tog vi bussen, sen kom mamma och vi gjorde käk =) Nu ska lillen och jag mysa, Tony kommer hem i natt himla skönt, han skrämde upp mg rejält i natt, ush och fy, någon hade glömt att stänga balkongdörren och den hade stått helt öppen när Tony gick upp, så sa han det till mig, jag är verkligen världens räddaste person typ, så jag kunde knapppt sova, vågade inte gå någon stans i natt, det är så hemsk, så Tony fick prata med mig i telefonen under tiden, han sa flera gånger att han säkrat lägenheten :P Kollat genom varenda garderob och under allt och över allt, men jag var ändå lite små rädd!
Till min stora besvikelse blir det nog inget norrköping imorgon, Tony fick inte ut hela sn lön, och det är inte Tony som gjort fel från början och så ska vi få lida för det, inte alls så kul, vi har verkligen ett minum att leva på denna månad! Men det är som vanligt med dessa jävla pengar rent ut sagt.
Nej nu ska jag mysa med min lill grabb =)
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0