Lördag

I morse vaknade vi av att Harry var jätte snorkig i näsan, men som tur var gick det över, ganska snabbt men lätt riktigt mycket ett tag, inte alls så kul, men han är väldigt pigg förövrigt, han äter och är mycket vaken så allt är som vanligt.

I går var vi hos mamma och Jonas och avnjöt riktigt god tacos, väldigt mumsig, sen skjusade Tonys kusin hem oss, eftersom mamma och dem hade köpt vin, som jag tyckte de skulle få avnjuta en fredag kväll.

Idag har vi varit på stan nästan hela dagen, blev en massa fina saker till Harry som vanlig, Tony fick ett tv spel också, men mig själv unade jag inget alls som vanligt, kanske blir lite saker när vi åker till Norpan i veckan, ska unna mig ett par jeans leggings eller 2 kanske, Evelina och Melman var med oss på stan alltid lika trevligt, åt på city grillen, det var väldigt gott med Pizza eftersom det var så länge sen, måste få skryta lite över Melman också, moster gull gull, hon satt och doppade pommsarna i tomatsåsen utan problem jätte dukitg måste jag säga. Hon växer så fort, och hon är väldigt duktig med Harry också även om det kan bli lite hårdhänt ibland, men vadå hon är 1 och 1 halvt år, man kan inte kräva jätte mycket av henne, men hon vill gärna klappa och pussa på sin lilla kusin.
Nu ska jag dricka kaffe, har blivit en riktig kaffe tunna, har aldrig drukit kaffe förut så mycket som nu, blr trött om jag inte får kaffet :P Tog massa fina bilder igår som kommer senare och alla fina kläder som vi köpte idag!
// Becka

 Pojkarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0