Måndag

Igår blev det aldrig något inlägg, Tony fick åka iväg och jobba, så Evelina Harri och Embla kom och hämtade mig och Harry, sen släptes jag och Evelina samt barnen av hos Siv så gick vi en sväng på stan. Efter det gick vi hem till Siv och Peter och åt tacos, och sen drack kaffe, Tony kom och hämtade mig senare på kvällen.
När vi kom hem blev det sängen på en gång för min del, fick mjölkstockning igår, inte allt för skönt, så det blev inget chips mys som planerat utan jag fick gå och lägga mig, fick feber och mådde inte alls bra, idag är det mycket bättre, tack och lov ingen feber nu i allafall, hade fortfarande imorse, men just nu känner jag mig ganska bra, hoppas att det inte kommer tillbaka bara eftersom  Tony åker iväg och jobbar i natt.
Harry är 3 veckor dag, tiden går så himla fort. han sov väldigt bra i natt, somnad 10 halv 11 och vaknade 3 sen somnade han om till halv 8 och sen till 11 , han är så himla snäll våran pojke. Idag har vi bara segat hemma, har inte riktigt haft orken att göra något, eftersom jag var så dålig igår, vi skulle egentligen kollat om Tonys mormor var hemma och gjort ett besök men, vi blev hemma, eftersom jag inte är helt återställd. Ska väl förmodligen gå en promenad sen, vi ska i allafall, iväg och hämta vagnen som fick bli kvar hos Siv och Peter igår, eftersom Tony hade massa saker bilen. Så det är våran ända plan =)
Eller pappa kommer också förbi ikväll kan var skojigt eftersom han inte var på hela förra veckan. Träffade honom på stan igår, han och hans fru, hon kom inte ens fram och tittade på Harry, tyckte faktsikt hon kunde göra det för pappas skull, jag har som sagt och skrivit i tidigare inlägg, att jag inte bett henne att vara någon bonus mormor, men om hon tror att pappa kommer säga upp kontakten med sna, barn samt sitt barnbarn så tror hon jävligt fel och om hon ens försöker, så tänker jag fan inte hålla käften längre, och så är det. Min pappa är en jätte bra morfar och pappa även om det varit lite struligt sen han gifte sig, även om vi inte ses så jätte ofta, har blivit oftare nu så ringer han varje dag och pratar.
Nej blir bara frustrerad av detta, nu ska jag läsa lite bloggar, sen blir det att hämta vagnen.
// Becka
 Tycker hemskt mycket om blden på Embla och Harry, sen hans stil när han sitter med mig även om han inte har världens snyggaste mamma på bilder :P

Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Sorry visste inte det.... skäms på mig!



Hoppas allt är bra med er och att mjölkstockningen inte kommer tillbaka! Vet hur det är då jag hade 3 stycken dem 3 första veckorna när Nova föddes.



kramis

2009-09-14 @ 16:30:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carro

kul att du nämde att du träffade mig och bella också. =(

2009-09-14 @ 23:11:53
URL: http://missblackangel.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vilken underbar bild på Embla och Harry. För mig är det som att se Evelina och Tony som barn. Otroligt lika sina föräldrar.

2009-09-15 @ 08:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0