Mysdag

Idag har vi varit hos min farbror Håkan och min faster Marie, åkte ut dit till ca halv 2, fick fika när vi kom ut, sen blev det även mat, blev vildsvnsgryta med potatis och sås, så himla otroligt gott =) Tony och jag åt båda två massor, Håkan gjorde i ordning ett stort täcke med en filt på som Harry kunde ligga på, och sen satt han med honom tills han somnade, eftersom varje gång han reste sig för att gå så spottade Harry ut nappen, han gllade farbror Håkan. Marie pratade han även massor med. Efter maten fick vi paj och vaniljsås, och mera kaffe, efter det åkte vi till stallet och pratade lite med mamsen.
Nu är vi hemma och tittar på tusen bröder, serien, Tony ska snart åka iväg och jobba inte allt för roligt. Men men han kommer hem imrogon min underbara baby<3
Imorgon kommer Elin hit och hälsar på, pappa trodde även att han skulle vara hemma imorgon så då får vi hoppas att han kommer förbi en stund, men man vet aldrig.
Nu lite bilder från dagen
// Becka
 Mina gudföräldrar/farbror faster Marie och Håkan

 Stållis Harry i superman dressen =)

 Mina grabbar igår, dem var väldigt trötta hos Farmor och Farfar

 Harry och Håkan och Maries hund gruff slöar på den mjuka filten =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Marie har en syster som heter Lena, Marie jobbar på sexan på Mariebergsgården och Lena på femman. eller hur? =)

jobbar på femman nämligen, i vanliga fall. =D

2009-09-20 @ 21:27:55
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0