Näsfrida och storhandling

Idag har vi vart och stor handlat, blev väldigt många saker, så nu har ekot i kylskåpet försvunnit, tack och lov för det, och dyrt blev det och många kassor, men nu klarar vi oss ett bra tag =)
Har hört från många att en näsfrida är ett måste när man har små barn, och Harry har vart lite snorig nu på sistone, så idag köpte vi en på Brio på gumsbacken, så provade vi den när vi kom hem, han har vart jätte snorkig i näsan flera nätter nu, och det kom massor, så den fungerad bra =) Provad även dock på mig själv, men hade inget att suga ut så fck bara ont i huvudet, så kommer endast använda den på plutten när han är jätte snorig, för huvudvärk är inte det roligast =(
Nu efter storhandlingen tog vi fram fritösen och friterad pommes, mycket godare än i ungen, blir helt annan smak och konsistens på pommesarna, riktigt smarigt.
Var och fikade med en av min gamla klasskompisar förut, mycket trevligt, saknar min knäppa och knasiga klass väldigt ofta, finns så många minnen =)
Imorgon har jag absolut inget planerat, absolut inget och det känns sådär, då kommer jag bli sittande inne hela dagen inte alls skoj, kanske tar mig en promenad, men om någon vill hitta på något så hör av er, det kommer uppskattas =)
Nu ska jag läsa lite bloggar, sedan gå och göra mina pojkar sällskap  sängen med några ostbågar =)
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0