Onsdag

Idag låg vi i sängen till 11, riktigt skönt faktiskr, Harry somnade 7 går men vaknade vi 10 och åt lite sen sov han till 4 och sedan somnade till 8, sedan 11, underbara barn. Nu ligger han sött och snarkar i soffan, vi har pysslat lite hemma under tiden, och snart ska jag ner på stan och fika med min gamla klasskompis, sedan blir det hnadling för våran del, ett måste eftersom det ekar i kylskåpet snart, har hunnit med eller den första maskinen är klar och den andra håller på nu, med tvätt så nu är all smutstvätt borta, så himla skönt, ikväll blir det myskväll med bästaste Tony <3 Och så ska vi tillaga pannbiff, potatis och brunsås, väldigt smarigt, nej har inte så mycket att skrva just nu, min början av dagen har väl inte vart helt på topp precic, men inget jag tar här, nu ska jag läsa lite bloggar, sen kommer Tony och hämtar oss =)
// Becka

 Jag älskar dig, du är verkligen mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0