Onsdag

Idag är det onsdag, veckorna går så himla himla fort, lill plutten är redan 16 dagar, kan börja inlägget till att ge en stor röd ros till min underbara älskling, som tog Harry i natt när han vaknade och gav honom mat, så jag fick sova, det var väldigt skönt, när man inte sovit helt på nätterna sedan lillen kom. Jag har en underbar pojkvän =)

Vi gick och la oss halv 11 igår kväll, Tony kom hem ca halv 8 8, kommer inte riktigt ihåg, då drack vi kaffe och sen åt han ravioli eftersom han inte ätit sen lunch. I natt vaknade Harry som vanligt vid 3 sen sover han till 7 tror klockan till och med var halv 8 imorse, sen låg han och pratade en stund, sedan somnade han om till 10, det är riktigt skönt, det är en snäll bebis vi fått i allafall =)
Idag har vi plockat lite, och sen ätit en fross lunch av saker vi hade hemma, med massor av vitlökssaker, så det stinker vitlök hemma hos oss, Tony hade ätit så mycket att han fick ont i magen, stackarn =(
Vid 14 kom bvc sköterskan på hembesök, Harry har gått upp till födsel vikten igen =) Han väger nu 3744gram, lillpojken som är stor, men vart dem kilona sitter vet man inte riktigt. Hon tyckte i allafall att han är riktigt sööt =)
Vid 4 kommer tonys kusin Fia med hennes 4 barn, sen vid halv 6 6 kommer Tonys farmor och Farfar och hälsar på, det ska bli trevligt vi har inte träffat dem på länge, så det blir roligt =) Sen skulle förmodligen Kattis och hennes Simon komma förbi.
Och något tråkigt är att jag blivit förskyld har haft ont i halsen i två dagar, nu är jag mest tjock i halsen och lite snorig inge farligt så, men det sätter sig alltid så bra, nu när Tony ska åka iväg imorgon igen förmodligen, sen spela på krfätskiva på lördag, som tur är kommer nog Harrys gudmor på lördag vi skulle ha lite dip kväll, pratade vi om, bestämde nog aldrig klart bara :P TYpiskt oss ! =)
Tack Johanna för tipset om ersättningen, han kräktes aldrig av den, funkar jätte bra =) Pratade med bvc sköterskan om det , men hon sa att den är mer som bröstmjölk, men han får sällan ersättning eftersom jag är en mjölkko, har så mycket mat så, pumpen är min bästa vän just nu, växer väl snart fast i handen =P
Nu ska jag ta reda på tvätten och som sagt, min vän pumpen ska få komma fram också.
Uppdatering ikväll ??? V får se om jag hinner med och orkar, men ska hålla mitt 1 om dagen i allafall =)
// Becka
 Jag tycker verkligen tröjan stämmer=) Vad säger ni??

Ps, Det kommer nya bilder ska bara orka lägga in dem i datorn =) Ds


Kommentarer
Postat av: Johanna

så bra att det funkade! =D tycker tröjan stämmer hur bra som helst!

kanske kan komma förbi nästa vecka och klämma lite på honom? =)

2009-09-09 @ 16:21:17
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-09 @ 19:27:48
Postat av: Fia Vrena

Hej.

Tack för att vi fick komma å titta på sötnosen :-)

Barnen var så nöjda men jag kom ju på att jag fick ju inte hålla raringen :-(

Men amanda berättade stålt för sin pappa när hon kom hem att hon minnsan hållit bäbis Harry :-)

Sköt om er kram

2009-09-09 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0