Plutten

Imorse for Harry och jag iväg till bvc, det går väldigt snabbt att gå dit som tur är ,eftersom jag och tider, men bvc sköterskan var sen, så jag hann!
Våran prins väger nu 4160 g och är 54 cm lång, stora killen.
När vi kom hem la vi oss och sov och nu på efter middagen ska vi vila lite eftersom Tony ska iväg och jobba i natt igen, 3 dagar den här veckan, inte alls för roligt, specielt inte med tanke på att när han åker nästa gång kommer han hem fredag natt, tur att han är hemma lördag söndag och måndag dag i allafall, men inge vidare på fredag.
Vi kom precis hem efter att ha varit och skrivit på papper att Tony är PAPPA! Ska iväg till bibblan sen och hämta en bok som harry ska få därifrån och lämna tillbaka tonys ljudbok, sen förbi affären, ska köpa mig två stora läsk och en chips påse till mina ensama tider, imrogon ska vi på kalas hos Kaisa som fyller år.
Nu orkar jag inte skriva mer, vädret är dystert då man blir så himla trött!
// Becka 

 Stora pojken <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0