Söndag

Veckorna går så himla fort, imorgon är Harry redan 2 veckor, känns verkligen inte som att det var två veckor sedan vi åkte in till BB, helt konstigt känns det. Men det är underbart att vara mamma även om man inte kan göra allt som man gjorde förut, nu har man sg själv och en liten att ta hand om hela tiden, vilket brukar leda till att, jag knappt hinner med mig själv, Nej så illa är det faktiskt inte, men man glömmer sig själv. Har bara lill skrutten i huvudet. Och när Tony är hemma ska man räcka till för två, men det funkar, blir bara ännu mindre tid för mig. Men har aldrig tagit mig den tiden ändå, så det spelar inte så jätte stor roll.
Harry ligger och myser i sängen just nu, vi väntar på att Tony ska komma hem, jag kollar på När kärleken chekar in, lite halv iallafall.
Idag har vi varit hos Evelina som fyller år idag=) Ett stort Grattis till henne=) Fick tårta, och så sen blev Harry och jag kvar en lång stund, så vi fick mat också. Kräftstjärtarsås och Pasta. Väldigt gott =)
Idag har vi kommit fram till att våran lill skrutt inte tål ersättningen, vi har Nam, vilket han inte tål, så fort han får det kräks han som tusan och han kräks aldrig annars, aldrig när han får bröstmjölk utan bara när han fått ersättningen, så det är lite trist faktiskt. Men vi ska prova med babysemp också, får vi se om han tål det.
Nu kom Tony hem och lillen ska få mat sen ska vi gå och mysa i soffan.
// Becka
 Mina älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Tråkigt att han inte tål ersättningen, men skönt att det finns andra att välja på!

kramar

2009-09-07 @ 07:15:34
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Love blev oxå dålig av nan. vi har semper, sempers finns med lemolact, för känsliga magar. testa det! :)

kram

2009-09-07 @ 15:44:19
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0