Söndags mys

Idag har det vart en sån söndag när man bara njuter, först var det shopping som alltid är lika roligt, sen åkte jag hem, och som jag trodde så låg grabbarna kvar i sängen :P Jag känner min pojkvän väldigt väl, sen har vi vart och handlat kvällens måltid och så har jag städat, imrogon om Tony får lön så blir det norrköping, skulle verkligen behöva till babyproffsen, så jag hoppas på det bästa. Åt lövbiff och pommesfrites riktigt gott, med marinad och allt. Nu är Harrys gudfar här och hälsar på, nu ska jag snart se på Mammorna och ge lillen mat. Här kommer bilder från igår och idag =)

// Becka


Bilderna vill inte fungera provar senare =(


Kommentarer
Postat av: sofi

hittade du något fint på rosvalla?? =)

2009-09-27 @ 20:16:22
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0