Tisdag

Jaha, mitt bloggande har blivit dåligt, hinner inte riktigt med, eller hinner gör jag kanske men glömmer bort det. Men jag lovar det ska bli bättre =)
Igår han jag inte med att skriva, men ska försöka med ett inlägg om dagen i allafall, kan inte garantera flera  inlägg per dag, som förut, innan pluttis kom =) 
Igår som sagt hade jag mycket att göra, vi låg i sängen ganska länge, plutten och jag! Tony åkte iväg och jobba halv 8, sen gick vi upp han gick sitta vid balkongdörren i babysittern och få lite dagsljus på sig, har nästan blivit av med all gulsot nu. Tacka gudarnar för det! Så jag pysslade lite hemma, medans han satt där och kikade, sen kom Tonys kusin Elin på besök, hon hade med sig bullar, det var väldigt snällt =)
Sen kom farmor och hjälpte mig lite här hemma, kände att jag verkligen inte orkade så hon var snäll och kom en liten stund och hjälpte mig, hon hade med sig avokadoröra som jag avnjöt igår kväll tillsammans med rostmackor, hade även med sig mat som jag tänkt äta idag till lunch=) Har en underbar farmor =)
På kvällen kom mamma och Johanna, mamma hade med sig kyckling, wookgrönsaker och coscos. Så vi lagade mat och sen käkade ihop, väldigt gott, blev för mätt bara. Johanna var kvar framåt 10 11 snåret, vi satt och drack te och såg på Du, Jag och Dupree, riktigt skojig film. Sen gick Harry och jag och la oss och sov, han har börjat med att han inte somnar förens vid 11 12 varje kväll, det gör mig inget då sover han längre på natten, vaknar 1 gång per natt, och vill äta lite sen sover han till morgonen, han är så snäll min lilla pojke.
Han har förmodligen fått mat i näsan, så han låter som en liten gris just nu =p
Nu ska jag äta lite frukost medans han sover, och läsa lite bloggar. Min egentid är när han sover, men han är så snäll att jag kan sitta lite när jag vill, vid datorn. Han är inte så hemskt krävande =)
Imorgon kommer bvc på besök, och sen kommer Tonys farmor och farfar och hälsar på =) På eftermiddagen idag kommer Tony hem, saknar honom, han hann inte mer än sova när han var hemma<3, men imorgon är han förhoppningsvis hemma hela dagen =)
Kanske blir en uppdatering senare.
// Becka
 Mina myspojkar <3


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Jag köpte den på Brio, tror jag affären heter, som låg nere på väster en gång i tiden, men sen la dem ner. Tror den finna på jokern på gumsbacken med, men har ingen aning om vad den kostar.

kram

2009-09-08 @ 16:17:52
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0