Tisdag

Idag får jag var uppe med tuppen, målaren kommer vid kvart i tio och tapetserar om, så vi ska väl försöka hitta på något jag och plutten, tony jobbar =(. Så Harry har precis fått lite mat och jag ska ta en snabb dusch, hade jag tänkt, fastnade vid datorn bara :P Igår kväll var han jätte täpt och rosslade massor i bröstet, men är ofta så på kvällarna lille plutten , men igår var det extremt, nu låter han inget alls utan är bara på kvällarna, ska försöka få en tid upp till barnkliniken så dem får kika på honom om det, han mår inte dåligt av det för han äter och sover och allt han ska men det är inte så lätt att sova bredvd honom =(
Nej nu måste jag lägga på ett kol om jag ska hinna =)
// Becka
 Lille man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0