Tisdag

Vad förra veckan gick fort, allt går fort. Igår blev Harry 1 vecka gammal. Mammas lilla pojke=)
Idag har varit med Mamma och ätit lunch på Kina, var även inne på bissarna, skulle hitte en byrå, till Harrys kläder. Men det fanns ingen, så Tony och jag får försöka ta oss till öppen hand på Lördag, då det även blir en sväng på stan. Vi båda två måste ha höstjackor, och Harry kanske får några saker han med.
Skulle ha träffat Evelina, men hon skulle följa med Agge upp till deras hus så, det får bli en annan dag =)
Ikväll ska vi bara mysa Harry och Ja, Tony jobbar kommer hem imorgon igen. Ska försöka ta en lite sovmorgon, imorgon bitti, men bara för att vi inte har någon tid att passa, kommer säkert ingen av oss kunna sova. Brukar vara så =(
Nu ska jag sätta mig i soffan och äta lite chips, blir sovdags tidigt ikväll. Nu håller lilleman på att vakna så nu ska vi mysa lite!!
Hoppas alla haft en bra dag=)
// Becka
 Mina pojkar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0