Torsdag

Vi väntar på besök just nu av Malin Vanessa  Sara och Julia, sen blir det lugn dag, mjölkstockningen är kvar, men mår bättre faktiskt! Febern har släpt, så den slipper jag, men har fortfarande knölarna i bröstet, och det gör ont när jag pumpar och får inte ut så himla mycket heller, men hoppas att det släpper, Tony har fått åka iväg och jobba, men han är ledig hela helgen förhoppningsvis.
Tittade på Wallander igår, men tittade inte klart, är lite feg och ville se den tillsammans med tony men han somnade så jag stängde av, jag vet jag är en riktig kyckling :P Natten har varit jätte bra, förutom att jag vaknade i en blöt fläck av att tutten hade läckt, väldigt skumt :P Prinsen sov väldigt bra =)
Nu ska vi gå ut och möta brudarna.
Skriver senare=)
// Becka


Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas mjölkstockningen släpper snart! kom på att jag har massa tabletter som gör att mjölken försvinner när man inte vill/kan amma mer. fick dom från bb, du kan få dom sen, ifall du vill såklart. var så skönt att få det, slapp mjölkstockning och allt sånt när jag inte tänka amma och pumpa mer, mjölken försvann direkt! :) ett tips bara. :)

2009-09-17 @ 12:42:34
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Ett tips för att få bort knölarna är att dusha varmt på tutten just där knölarna är, och massera gärna samtidigt! Funkade för mig!

2009-09-17 @ 14:57:06
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Jennie (max)

Du borde köpa inlägg på apoteket för att hålla brösten varma nu när du har mjölkstockning. De sa de att ja skulle göra o de hjälpte, samt att massera dom när ja stod i duschen.

2009-09-18 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0