Torsdag

Lite bättre känns det nu efter lite mat eller blev kvällsfika eftersom jag inte kände för något specielt, men det darrar och typ spänner i läppen, det finns 2 olika teorier på vad det kan vara

1. Blodbrist, vilket jag tror det är, och järnet är väl inte heller något vidare då, ska be bvc sköterskan att titta mitt hb på tisdag

2. Min moster berättade att efter hon hade fått barn hade hon fått jätte kraftig migrän, det hade börjat med darrningar i läpparna.

Så något av det är det säkert, min moster föreslog att jag skulle prova med en tablett då jag får klart ganska snart om det är alternativ 1 eller 2

Min syster är här just nu och gör mig sällskap, tycker som sagt det är obehagligt, eftersom jag känt att det svartnat för ögonen, vilket blir på båda två alternativen också, jag är ju själv hemma så det är väldigt obehagligt om det skulle hända något. Tänk om jag faller ihop när jag håller i honom eller om jag gör det över huvudtaget, vågar inte ens tänka tanken på vad som kan hända med honom. Nej fy inga såna tankar, är vädligt rädd om min lilla bebis =) Han betyder mycket för mig, Tony är på väg hem, det är himla skönt, min underbara älskade Tony.

Imorgon ska vi återigen försöka med ett besök hos Tonys mormor sen får vi se om vi lyckas men jag skulle verkligen behöva komma ut imorgon också eftersom jag suttit inne 2 dagar, så jag känner att jag behöver ut och få frisk luft och lite promenad =)

På tisdag ska vi och skrva på papprena för att Tony är PAPPA!!! =)=)=)
Nu ska jag glo på idol och mysa i soffan med Harry. Chips påsen kanske åker fram också =)
// Becka

 På den andra bilden såg man inte så bra, här ser man verkligen hur han visar att han är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0