Torsdag

Nu är vi hemma ska snart lägga oss i sängen och se på film innan Tony åker iväg igen, men hinner med ett lång inlägg nu i allafall, innan jag ska ge Prinsen mat.

Gårdagen då : Pappa kom med en byrå som farmor hade hittat i tidningen för 100 kronor som han var så himla snäll att hämta och köra hit, så han lämnade den innan han åkte till jobbet, sen sov vi en stund och sen kom farmor, eftersom tony inte var hemma och hjälpte mig flytta ut det vita skåpet och sen få in byrån i sovrummet, vi drog dem på mattor eftersom dem var riktigt tunga, förstår inte hur pappa fick upp den hit! Sen käkade mamma och jag lunch tillsammans super smarigt, blev kräftstjärtar med romsås och bandspaggethi. MUMS!!! Sen gick Harry och jag till en av mina äldsta och bästa vänner Kaisa och firade hennes eftersom hon fyllde 19 år. Så ett stort grattis till henne, fick jätte god tårta och det var väldgt trevligt sällskap, sedan gick vi hem till mamma och Jonas och jag fick hamburgare, också väldigt gott, sedan följde dem mig hem och Harry och jag gick och sov, det tar på krafterna att vara på kalas.

Idag då blev vi väkta av ringklockan, då kom en elektriker hit och fixade våran spisplatta, mycket bra eftersom den tappade värmen, när man satt på den, men det var tydligen något stifft eller något som var trasigt. Sen åt vi lunch sen iväg för min del till tandläkaren, jag är livrädd för att gå till tandläkaren, hatar slippmaskinen och borren, mina absolut värsta fiender, men nu var det tandställningsfix så det var inte så himla farligt. Sen gick jag till siv och peter där vi blev kvar en bra stund, Tony och Peter åkte med en byrå till Carro, och jag och Sv gick med Nallgott och Harry till banken i SPÖREGN! Det höll på att sluta trodde jag, men inte då! Så vi blev dyngsura 
=( Sedan fick vi jätte god köttgryta där himla god var den =) Nu är vi hemma och nu ska jag ge plutten lite mat!
Lite bilder från igår 
// Becka

 Kaisas lillasyster Erica och Harry

 Födelsedags barnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0