Torsdag

Då har Tony fått åka iväg igen och jobba, det är rätt trist jobb han har men det är bra att han har ett jobb i allafall, och nu lär det bli ännu mera=( Suck!! Men som sagt det är bra att han har ett jobb, skulle inte vilja gå till Soc och tigga pengar faktiskt, så det är bra att han har ett jobb som sagt.

Igår var Fia och hennes barn här, riktigt skojsigt var det fick prata lite blev ingen lång visit men kommer säkert någon mer gång, då ska du få hålla honom också Fia. =) Sen var Tonys farmor och farfar här det var också riktigt trevligt dem blev kvar en lång stund och vi satt och pratade och mumsade på winnerbröd som dem hade med sig. sen på kvällen kom Marcus Erika Kattis och Simon förbi en snabbis, blev en väldigt snabbis. Vi var ganska trötta igår, Harry somnade halv 10 och vaknade halv 3 i natt och ville ha mat sedan vaknade han tio över sju, han har fasta rutiner nu, det är jätte skönt för man vaknar själv till, innan han börjar gnöla. sedan somnade vi om och vaknade inte förens 11, av att Tony tyckte vi skulle gå upp. Idag har vi varit nere på stan och fikat, eller vi åt mat på Kina, ingen större höjdare, åt på så kallade stora kina men jag tycker faktiskt lilla är bättre, vi hade tänkt käka buffe där först, men sen när vi gick, jag vi gick ner på stan, så var det fullt. Synd för deras buffe är kalas bra =)

Nu håller vi på att göra i ordning oss eftersom vi ska på kalas hos mitt kusin barn, Harrys sysling Ida som fyller år idag =) Det är kul att ha något att göra när Tony är borta ibland, men ofta myser Harry och jag ensama i soffan framför tvn. =) Var förbi en snabbis hos Sv och Peter och drack Kaffe förut och hämtade skylten tll Harrys vagn =) Super häftigt tycker ja =)

Nu ska jag fixa klart allt innan avfärd mamma kommer vid kvart i, pluttis har somnat, men han brukar somna om även om jag klär på honom =)

Uppdatering med bilder ikväll, förhoppningsvis!!

// Becka

 Ida i grön klänning, Grattis till henne =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0