Barnkliniken mat hos mamma

Idag fick vi äntligen en tid hos barn, jag har pratat med dem 2 gånger denna vecka men inte fått komma upp, men när tony ringde var det självklat, tar dem inte en seriöst, först pappan ringer, för då verkar det allvarligt.
I allafall, så gjorde de massa prover och så, och det var inte magsjuka utan någon virusinfektion, förmodligen utav sandlåde krashen, men han har fått hostmedicin som är bedövande för halsen, så nu hoppas vi på det bästa. Han fick vätskeersättning uppe på barn så det får vi ge några dagar nu, det tråkiga var att han hade tappat ganska mycket i vikt, 700 gram hade han gått ner på de här dagarna, men det går han säkert upp igen när han blir frisk.
Efter barn åkte vi och lämnade däck på h-son, och gud vad jag skrattade då! Ägaren av h-son och hans familj ( mor och dotter förmodligen) kom ut och satte sig i bilen, bak på bilen hade dem ett släp, alla sätter sig i bilen och åker iväg, allt går bra tills dem kommer till guppet, då bilen fortsätter och släppet åker tillbaka, dem hade glömt att koppla på släppet, åkte fram och tillbaka några gånger sen ställde det sig på plats, sen när vi åkte, mötte vi ägaren han såg faktiskt lite generad ut, men ett gott skratt för länger livet, eller vad säger man!
Efter däck lämningen så åkte vi till harrys farmor uträttade några ärenden och sen hem till mamma och jonas och åt mat, fick även en present av jonas föräldrar som var där, lite pengar, alltid bra att ha! Tackar jag så mycket för!
Nu är vi hemma och ska snart gå och lägga oss, jag är trött eftersom min " morgonpigga" sambo som aldrig annars går upp tidigt vaknade 7, jag låg dock kvar en stund, men imorgon får jag sovmorgon igen, har några dagar att ta igen nu när harry varit sjuk.

Inga nya bilder men imorgon så ska jag försöka ta med kameran!
Sov gott alla och hoppas ni får en bra helg

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

sv: jag tror att hon kommer klara av förlossningen väldigt bra. Det är väl nu hon känner sig lite kluven och vet inte riktigt vart hon ska ta vägen.

2010-04-24 @ 12:10:59
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0