Dagisplats

Ja harry är nog 7 månader och helst vi 8 månader ska man skicka in om dagis plats, för att få en plats till dem är fyllda 1, vist skulle det vara mysigt att ha harry hemma längre, men tänk var roligt för honom att gå på dagis, han får nya kompisar, och inte bara vara med mamma och pappa hela tiden, tror det är väldigt viktigt för barn att gå på dagis det är stimulering dem får ett socialt nätverk med nya kompisar som även kan bli långvariga kompisar, tycker det är viktigt även om jag inte hgar något jobb när harry börjar på dagis så är det ändå 15 timmar i veckan, då han får leka med sina kompisar och jag göra annat så som träna städa kanske börja plugga upp något av mina ämnen, eller jobba om jag har jobb. Deet kommer nog bli super bra har dock inte riktigt betsämt hur det blir ännu, med vilket dagis och så men vad det än blir så blir det nog bra!

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Hej, tobbe kikar förbi. Trevligt med mammabloggar, så här kommer jag fortsätta titta förbi och följa. :) Glad påsk. Hoppas du får en underbar fredag med nära och kära.

2010-04-02 @ 13:50:24
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0