efter regn kommer solsken

Ja idag är jag bitter och sur, känns det som inget går som jag vill, och tony har andra planer än dem vi bestämt.
Tog tag i sovrummet i jakten på mitt halsband, jag hittade det :) Låg under tonys nattduksbord, och höll på att flyga in i damsugaren, tur var den att jag fick tag i den, men nu är halsbandet funnet och sovrummet skinande rent. Vardagsrummet är plockat och dammsugit i, lilleman sover och jag sitter och funderar på vad jag ska äta, min tandställning har stukit sönder hela kinden, men känns rätt meningslöst att ringa dit efter som jag ska dit på torsdag nästa vecka, och hittar inte vaxet heller så sitter med ett tuggumi, kinden är jätte svullen, men men det går nog över snart.



Lill prinsen igår



Återfunnet



Hittade ett gäng nappar när jag städade i sovrummet inte konstigt att det har saknas många


Kommentarer
Postat av: tezza & Ellen

skönt att du hitade halsbandet ! skönt och få städat samtidigt :)

2010-04-09 @ 12:07:28
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0