Fredag

Idag på förmiddagen kom Sara och Julia och lekte med oss, alltid lika trevligt, barnen gjorde massa hyss, natten var inte så roligt harry vaknade när tony kom hem och sen vägrade han sova så han fick komma över och sova i våran säng eftersom han ställde sig upp i sin säng, som ännu inte är sänkt. Det gick bra tills jag dushade och han rullade ur sängen, oj vad ledsen han blev men gick snabbt över och sen blev det bus i puffen.
Just nu är det tatuerings stuga hos oss, och idag mina kära vänner avslutas tävlingen. Resultat kommer imorgon, Harry och Embla har badat, eller embla är fortfarande kvar i badet men harry är uppe. Snart ska vi göra oss klara för att åka på kalas och fira min farbror/gudfar håkan.
Sen blir det till mamma och installera harry där, och sen ska jag och Sara ut och ha roligt.

Nya bilder



Rosa cupp cakes, utseendet är inte rättvis mot smaken



Blå cupp cakes



Harry hjälper mamma i köket



Allt kastades på golvet



Nej mamma jag har inte tid med dig



Mamma och Pappas lilla prins


 
Tattuering studio i sovrummet

Kommentarer
Postat av: sofi

jätte fina cupcakes ju =) Är det evelina som tatueras igen?? :P

2010-04-09 @ 15:49:33
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilka söta cupcakes :)

2010-04-09 @ 17:47:54
Postat av: elin

när får vi se hur tatueringarna ser ut som tony har gjort är jätte nyficken... kram

2010-04-10 @ 13:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0