kväll

Idag var det begravning, tycker verkligen det är jobbigt, vara inte med på själv begravningsakten, skulle gått in efteråt men kände att det inte skulle gå, men efter att vi haft begravningskaffe så gick vi och kollade på blommorna som låg inne i kyrkan, hade fått en ros av siv att lägga om jag skulle gått in, och den hade jag kvar, så la den framför ljusen och sa farväl så, bara det var jobbigt, Tonys mormor var så otroligt snäll och omtänksam, hon var alltid en solståle som alltid hade massa roligt att berätta, ja kan inte säga mer än att jag kommer sakna henne.

Efter vi kollat på blommorna gick evelina och jag ner på stan, har köpt en påskägg till Harry som skulle fyllas så det blev 2 mjukisbyxor 2 tröjor 1 body och ett par jeans, men klantade till mig med bodyn, hade tagit storlek 56 oj hoppas blev barav ett ryck som tur har jag kvittot kvar så den ska jag gå ner och byta i vecka, bilder kommer på lördag. Efter det kom Tony och hämtade oss hos Evelina sen åkte vi och handlade potatissallad och källarökt skina mumisgt, nu sitter vi vid varsin dator embla badar efter som mums mums var roligare att kleta med än att äta, embla har föresten gjort sitt första besök hos glassbilen idag.
Vi har proiblem med harrys blöjor just nu inget funkar, men vi provar hela tiden och hoppas vi hittar rätt, vi har i allafall blöjor tills han blir lite större.

Imorgon ska vi till Ikea hela familjen tajko.

Harry gillar sin kusin för hon bjuder honom på goda saker

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0