Lång fredag

Nej tycker nog faktiskt den gått ganska snabbt, vi ställde klockan på halv åtta tror ni någon av oss gick upp då, nej då, inte det inte utan vi sov till nio då vi fick väcka lill prinsen, tony var inte heller sugen på att gå upp men sen när han kom på att vi skulle till Ikea hoppade han av glädje, eller inte segade sig ännu mer än vanligt.
Var en trevlig tur på ikea sen blev det käk på heron för ovanlighetens skull, sen en sväng till biltema då både Tony och Harri hoppade av lycka medans Evelina och jag suckade, vi orkade inte släpa ut vagnen så harry fick sitta i en dragkorg, det tyckte han om han försökte även bestämma vad pappa skulle köpa och inte, tävttsvamparna åkte ur ett antal gången, på väg hem från stockholm ringde farmor, och undrade vad vi gjorde, coh sa att Harrys pippi tröja äntligen var klar och gud så jag har väntat på den, min farmor är otroligt duktig på att sticka, så vi åkte ut och hämtade den, och drack kafffe och Harry busade med mn farfar massor synd att jag inte vet hur man lägger in filmen :(

Efter det åkte vi hem en snabbis tony bytte till arbetskläder sen blev det jobb för hans del och vi åkte till mamma/mormor fick smarigt taco berg MUMSIGT! Harry somnade till slut i mormors famn, och nu är vi hemma och han ska somna om igen men just nu är det prat bakom nappen, men han somnar nog snart om igen.
Bilder kommer lägger in dem på lilla datorn då det är enklare att lägga in bilder från den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0