Lill killen är stor killen

Idag på förmiddagen var vi på bvc, hörseln och ögonen är perfekta, han är nu 70,9 cm lång och väger 8205 gram, lill killen har blivit stor, och han är ju väldigt lång. Pluttas!
Efter bvc mötte vi upp Elin på Öster sen gick vi och käkade lunch på kina, buffe mumsigt värre. Efter det blev det en sväng på stan, hittade ett par nya dojor också, Yes äntligen =) Sen gick vi upp till harrys farmor en stund och sen följde vi med henne och handlade lite sen körde hon hem oss Tack snälla Farmor, när vi kom hem blev det snabba ryck eftersom mamma skulle hämta upp oss halv 6 och vi kom hem tjugo över 5, så byta blöja sätta på harry andra kläder, packa om skötväskan, men vi han faktiskt.
Sen blev det kalas hos moster susanne som fyllde år idag. fick super god pastasallad sen paj.
Kom hem vid ca halv 9 och då blev det massa bus med pappa Tony, som kommit hem från jobbet, nu ligger pluttas och sover. Ja kollar på mina hemmafruar, sen sova!
Ska försöka lägga in bilder, men tony har fortfarande ockuperat min dator, men snor den efter fruarna.
Imorgon ska tony till ssab på förmiddagen, sen ska jag åka och köpa balkongmöbler om jag så ska gå dit, sen blir det att fortsätta plocka och greja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0