Lilleman är iväg

Lilleman fick åka iväg och hälsa på farmor en stund, eftersom vi måste verkligen städa färdigt,  han stod i gåstolen mellan mig och tony och bara grät då kände jag att det varv bättre om han fick åka till farmor en stund, han får leka och få uppmärksamhet, och vi städa, ska försöka hinna med att baka muffins! Imorgon när vi går upp blir det till att börja med att sätta på ris typ, så jag kan göra några sushi rullar tills kvällen, ja allt löser sig nog till slut, nu ska jag fortsätta med städningen, sen ska vi planta massa flaskor vi hittat i hela lägenheten sen hämta våran lilleman, uppdaterar ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: snart pappa

Hej, hur har dagen varit för er? soligt?

2010-04-16 @ 18:51:23
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0