Lördag

Nu har jag varit dålig att uppdatera, men igår hade jag jätte trevligt först så var v på kalas hos gudfar/farbror Håkan som fyllde år fick först paj sen mat, nej vi gick inte ut utan rullade. Dem gör grymt god mat!
Efter det hämtade vi Sara tony släppte av oss snabbt hos mamsen, där vi lämnade Harry, sen gick vi till en av syrrans kompis och förfesta, våran kväll avslutades på Volym, hade jätte kul!

Idag fick vi sovmorgon eftersom Harry var hos mamsen, det var riktigt skönt hon ringde vid halv 11 och då sov vi fortfarande, sen klädde vi på oss och åkte och hämta lilleman, sen hem lämna alla grejer samt packa om skötväskan, sen for vi iväg till Norrköping, hittade lite skoj. Tony hittade en keeps Harry fick ett par skor och jag fick gå till min jeans affär så det blev 2 par nya jeans, gissa om jag är glas, har inte det lättaste att hitta byxor, men 2 par blev det, efter det åkte vi och handlade sen hämtade Tony emil på skavsta då var Harry och jag hos Siv och peter där även Evelina Harri och Embla var, vi kom precis hem, Tony har hunnit sänka sängen, kan meddela att Harry har blvit bebis på nytt han ser så himla pluttig ut i sängen, men bättre det än att han riskerar att åka ut. Tänkte lägga ut bilder idag men nacken gör ont och jag är trött, tror jag tar det imorgon istället, imorgon ska jag göra lax på salt bädd blev sjukt sugen på det!
Sov gott mina kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0