Måndag

Idag gick vi upp tidigt för att ta en sväng till öf i brandkärr, mötte upp agge hos henne, tog ca 22 minuter för mig att gå dit, snabbt med tanke på att dears backe är väldigt jobbig. Ett stort grattis till henne också, som fyller år idag!
Vi gick mot öppna och det var massa trevliga mammor där, tog massa fina bilder, men tony har lånat min lilla dator när han åkte och jobbade så bilderna kommer imorgon, eftersom den är mycket bättre att lägga bilder på!
Efter öf kom tony och hämtade mig och pluttas, så åkte vi hem till gudfar Christian som lovat att bjuda på lunch, lövbiffsgryta och det var gott kan jag lova. MUMS!! Efter det gick vi hem och började pyssla lite, sen åkte tony och jobba och mamma kom på besök, hon åkte precis hem, plutten sover som en stock, han badade förut, och han bara älskar det, badade ca en halv timme, och plaska och simmade och massor, helt galen.
Imorgon blir det tidig morgon igen, först bvc vid 11 och sen ska vi möta upp elin för lunch och lite stan, sen på kvällen är det kalas för moster susanne.

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

ingen uppdatering?

2010-04-13 @ 18:11:36
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0