Måndag

Idag på förmiddagen så mötte Harry och jag upp Agge och barnen vid träffen, skulle leka i den där jätte parken, men shii fick vi för den har dem tagit bort. Så det blev att kolla runt på olika parker i isaksdal, hann med tre stycken, sen gick vi ner och käkade lunch på sandys. Sen sa vi hej då till agge och barnen och mötte upp Tony. Sen har vi spenderat eftermiddagen kvällen där, eller tony åkte hem och la sig för att han mådde dåligt.
Pluttas har somnat och jag har precis ätit lite kina mat som jag och evelina köpte på vägen hem, funderar på att göra lite dip med räkor till mums. Men får se sen!

Imorgon hoppas jag tony är bättre så vi kan handla om inte så kanske jag och evelina skulle ta en promenad till gumsbacken. Vi får se vart dagen bär av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0