Måndag

Idag efter tony åkt och Harry vaknat så gick vi till Evelina och Embla, och hälsade på fick lite lunch där evelina gör jävligt god mat, hon är alltid så påhittig super gott i allafall. Barnen lekte och grejade, och jag klippte Emblas hår, blev ganska bra faktiskt! Sen på eftermiddagen kom mamma och hämtade mig och syrran tog hand om Harry och mamma och jag åkte och handlade lite. sen följde jag med hem till mamma och fick mat, blev lite trött så jag somnade på soffan :P Efter det följde syrran och hennes kompis med oss hem just nu sitter ju och kollar på film, harry somnade vid ca halv 10, imorgon blir det troligt vis stan och byta harrys body.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0