Nu så!

Ja dagen har varit bra, dagen började med att harry och jag gick upp eftersom tonby jobbade, åt frukost men så ringde tony och sa att han var hemma om en stund. Så då behövde vi inte stressa eftersom jag skulle egentligen lämnat harry och sen gått till tandläkaren, men hade turen så tony skjusade mig och sen åkte han och Harry till evelina och embla. Sen kom dem och mötte mig, fick glada besked idag hos tandläkaren, 10 Juni ryker tandställningen, Äntligen!!!
Sen gick vi ner och lunchade på birgers och sen kollade lite, det var rea på stan så det blev lite nya fynd, bilder kommer efter hélgen då jag lägger undan allt nu eftersom det ska bli fint här hemma, tills lördag.
Efter det fick vi Embla Ja och evelina ut i parken, harry och tony var inne och sov, sen har vi ätit god mat barnen har badat och busat, ja det är i stort sätt våran dag, Dem gick precis hem. Jag har tidigare i kväll haft massor magsmärtor, men nu har det gett sig. Tack och lov!!
Nu ska jag hänga lite tvätt och plocka lite överallt så det bara är dammsugning kvar imorgon, och handla och allt, ska även hinna med att gå till öf imorgon bitti.

Nya bilder



Embla var en prinsessa på öf i måndags



Harrys söta tjej Lilly



Prinsessan Embla



Harrys bil intresse har börjat



Agge och Elton



Badpojken Harry



Embla prövar hur många majskrokar som går in på en gång

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Fina bilder! Snodde den på mig och Elton=)



kramar

2010-04-16 @ 09:44:51
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0