Onsdag

Idag har vi varit en sväng på ikea så nu har jag äntligen fått min nya byrå till sovrummet hittade även en lång byrå till hallen, så nu ska jag ge mig på jakt efter några kuddar som kan ligga uppe på, både harry och jag somnade i bilen på vägen hem, sköönt, sen hem och äta mat, idag blev det lövbiffsgryta, nu gäller det att laga mat hemma eftersom tony ska ha matlåda han börjar på ssab imorogon.
Imorgon kommer Elin hit och hälsar på det var inte igår, men hon kommer hit i allafall, sen vet jag inte vad som händer, tony slutar halv 4 och när han kommer hem ska vi skruva upp byrån och det, Evelina Harri och Embla kommer då också, eftersom dem ska hjälpas åt att bära in den väger trots allt 71 kg!
Bilder på det kommer imorgon när det är klart, ska försöka ta mig ner i tvättstugan och kolla en tid också, hoppas verkligen på en större lägenhet snart det skulle vara så sköönt, harry får ett eget rum och mer plats överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0