Onsdag

Idag har dagen gått super fort, har varit mycket att göra, först när vi vaknade satt lilleman upp i sängen nu är det verkligen dags att sänka den. Efter vi ätit frukost och grejer, så kom harrys gudmor johanna hit, hon följde med oss och kika runt i lite affärer, vi hämtade även upp tonys bror och hans tjej. Efter vi lämnat dem åkte vi till jysk och kikade lite sen hem till siv där harry och jag blev kvar tills kvällen, harry hade jätte roligt med farmor och farfar. Just nu kollar jag tvn, väntar på att alla bra program ska börja men det är segt idag, tony jobbar, en natt sov han hemma sen sova ute igen, det suger, men men pengar är pengar, och eftersom försäkringskassan är lite dumma, så skulle jag tydligen inte få någon mamma penning nästa månad så det gäller för tony att jobba massor, hoppas få ordning på telefonen snart så jag får ringa och fråga varför. Puckon!!!!
Men imorgon är förhoppningsvis tony ledig eftersom han ska jobba hela helgen :( Men men!
Imorgon ska jag äntligen hämta mitt up & go paket som jag väntat på bra länge nu, ska även köpa present till farbror håkan och moster susanne.
På kvällen kommer brudarna hit och det blir dip kväll, mys på hög nivå.

GLÖM INTE ATT VARA MED OCH TÄVLA !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0