Påskafton

Ska börja med att gratulera min gamla kusin som fyller år idag, gamla gubben.
Natten har varit lite bråkig harry vaknade och gallskrek var otröslig så vi gjorde ett undantag så han fick lite drikki på natten sen somnade han om, nu på morgonen har jag och tony städat medans lilleman sov middag, kylskåps rensnign och grejer, har typ 10 saker kvar i kylskpået slängde kanske 40 grejer, så det blir handling förhoppningsvis imorgon skulle behövas. Nu ligger harry på golvet och leker med sladdar om en stund ska jag hoppa in i duschen och sen fixa oss innan vi ska till mormor och morfar, ska möta mamma och jonas på vägen.
Glad påsk alla!
Kameran får förstårs följa med idag!

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Hoppas ni hade en trevlig och bra stämning igår :) För det hade vi. Men bebisen ville inte sparka för mig igår kväll, men det gör inget. :)

2010-04-04 @ 11:45:21
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0