Påskdagen??

Ja satt och funerade ett bra tag på vad det hette men som kom jag på det, påsk dagen!
Igår var det jätte trevligt god mat och sånt, blev kvar hos mormor till ca halv 10, då vi gick hem till tonys syster en stund och blev kvar där tills halv 1 snacka om att Harry var trött, vaknade inte en gång på hem vägen, bara sov och sov, idag vet jag inte vad vi ska göra ska förmodligen förbi min vän fia sen och hälsa på i hennes nya lägenhet, eftersom hon åker till tahiland imorgon och blir borta två veckor, avis nej då :P
Harry sover just nu middag och tony har inte gått upp ännu.
Bilder från igår kommer ikväll

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

glöm inte att kika in hos mig vid 21 tiden då dras vinnaren =)

2010-04-04 @ 20:15:21
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0