sol sol underbara sol

Idag var vi trötta familjen, Harrry vaknade vid 8 och åt mat sen babblade han lite sen somnade han om, jag var så himla trött imorse sen vaknade han vid halv 12 snacka om att han fått sin pappas gener, fast jag har faktiskt börja sova bra mycker mer än jag gjorde när jag var yngre.
Efter frukost gick vi och mötte upp familjen Johansson/ Laine och så gick vi ner till hamnen och barnen fick leka i parken där, efter ca 45 minuters lek så gick vi och åt glass, mumsigt fast lakris glassen som jag alltid brukar ta för den är så grymt god var inte alls god var typ sträv och mjölig, usch! Efter det gick vi slottet och stan hem, riktigt skönt, sen hoppade vi in i bilden och åkte och handlade lite, efter det hem och laga mat, harry fick för första gången äta samma mat som oss eller mig, för tony och jag kunde inte enas om något gemensamt så vi lagade två rätter, men det gick ner hos lilleman också, förvånat faktiskt. Nu håller han på att somna och tony har åkt och jobbat.
Ska försöka lägga mig tidigt då jag funderade på om harry och jag skulle ta en sväng till öppna förskolan imorgon kanske vore något, han tycker ju det är så grymt roligt.
Nej ni nu ska jag lägga upp lite nya bilder



I fredags blev Evelinas tatuering klar, tycker den blev riktigt fin!



Födelsedags barnet Harry och gammelfarmor



Bus med gammelfaster gamnmelfarfar och pappa



Bus med gammelfaster Gunilla



Embla gungar, hon ser inte så himla road ut men hon vägrar gå ur



Harrý och pappa gräver med grävskoppan



Harry grävde i sanden med fingrarna vilket var väldigt populärt



En bil att köra med



Tony satte sig på bänken och embla satte sig bredvid, borbor är hennes stora idol



Sötnosarna




2 par jeans till mig frånb new yorker i norrköping



Ett par adidas skor till Harry från team sportia



En tröja till mig från new yorker köpte även 2 till tröjor som ej är med på bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0