Tisdag

Idah när vi gick upp åt vi frukost sen rörde vi neråt stan, då vi skulle byta en body, gick förbi Harrys farmor där vi mötte upp Evelina, drack kaffe och pratade lite. Efter det gick vi ner och byte bodyn och kikade lite på stan, sen följde jag med Evelina och hämtade Emblis på dagis, sen hem till dem och äta lite mellis, efter en stund gick vi ute och lekte lite, vilken både harry och embla uppskattade. Harry har prov ålat i sand, och provätit sand och gungat för första gången men det tyckte han var roligt, var ute ca 30 minuter, härligt även om det inte var sol, sen gick vi in en stund och åt kola paj, sen gick Harry och jag hem, nu ligger Harry och tony och sover eftersom Tony jobbat sedan igår utan att sova. Så han lär snarka gott i natt. Igår skruvade jag ihop gåvagnen, harry står mot den massor nu och tycker det är super roligt.
Nu är det tv tisdag och för en gång skull helt ensam, när jag väl vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0