Torsdag

Idag har vi fått massor med gjort, elin var här en sväng på förmiddagen gick ner på stan en sväng och fikade med syrran, gick in och kollade på vincent hittade strumpor för 10:- så det fick följa med 4 par hem, sen hem träffade en klasskompis på vägen hem och stannade och pratade en stund med henne, sen hem harry stod mot allt, så då gick vi ut i parken en stund, sen kom Tony, och sen Evelina Embal och Harri, Tony och Harri har skruvat ihop våra nya möbler och Evelina hjälpte mig att rensa, Tack snälla ni! Sen blev det pizza på det, men nu är alla kläder inpackade i nya byrån som belv super bra! En stor städning och tvättning hänga upp lite tavlor och så sen kommer jag vara jätte nöjd med det rummet.
Nu ska jag nog gå¨och lägga mig, får se vad som sker imorgon, Tony jobbar ju natt imorgon som om det är någon som vill hitta på något, hör av er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0