Kalas 1 och 2

Idag har det varit fullt ös medvetslös, först började dagen med att vi (ja och lilleman, tony jobbade natt) gick upp tio i sju eller vaknade då, låg kvar i sängen till halv 8, busade kollade tv, sen vid halv 11 kom Sara och Julia, barnen busade och vi pratade massa, sen vaknade tony, byta om på harry och mig, sen iväg på Kalas nummer 1 hos Emil som fyllde 17 år i veckan, äta fika och så, sen vid kvart i fem åkte vi till nästa ställe, åkte ut till min farbror och faster för att fira min andra faster som fyllde 50 år den 3/8 så det blev tre rätters och massa annat gott, harry fick bada deras badtunna, tror ni han trivdes, jo väldigt bra, när han fick komma upp kröp han hela tiden dit, och ville i igen. Så vi ska åka ut bara tony ja och harry någon dag och sova kvar och bada tunna, super mysigt!
Har haft en jätte bra dag, harry slocknade som en stock här hemma, jag med snart!
Kameran glömde jag förstårs hemma =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0