Onsdag

Kan börja med att skriva stort grattis till min morfar som fyller 77 år idag =) Vi har varit där och firat honom nu på kvällen. Jätte trevligt god mat!

Dagen började med gnäll från den lilla i hemmet, han gned sig i munnen gång på gång, men tänkte att han fick gå till dagis i allafall, eftersom han var inte varm eller något. när vi väl kom till dagis så skulle han in på en gång, han skulle inte ta av skor eller jacka utan leka på en gång, idag följde jag inte med in, utan gick på en gång men han vinkade glatt. Sen följde jag med Evelina och Emblis på lite ärenden, sen fick dem följa med och hämta harry på dagis, vi stannade en stund och lekte där också, barnen var hel nöjda.
Harry stormtrivs på dagis, Helt klart!
Så fort man säger att ska vi gå till dagis så börjar han vinka glatt, han fixar det där jätte bra, han är inte ledsen något heller, så det är kanon, personalen är kanon också, vi är jätte nöjda.

På eftermiddagen åkte vi och handla och nu ligger harry i sängen och sover, tony och jag sitter framför varsin dator.
Han ska snart jobba

Imorgon efter jag lämnat Harry på dagis ska tony och jag åka och köpa saker till kalaset!

Bilder kommer imorgon, nu är jag väldigt trött sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0