Sämsta uppdateringen

Ja har haft lite bloggpaus, men nu ska jag väl försöka skriva något i allafall!
Allt är som vanligt typ tony jobbar harry och jag hittar på saker att göra, ja ni vet hur det funkar!
Vi har träffat louise med Casper och Mio, men det var mio som var med, casper var iväg med sin far på egna äventyr, vi åkte ut till stallet och fikade och hade mysigt, barnen lekte och kolla på alla djur, senare på kvällen hade jag besök av Erika Jennie och Kaisa, käkade lite dip såg film och bara pratade allmänt, väldigt trevligt, var nere på stan idag och köpte två par nya jeans, då mina andra blivit stora och hänger som en hösäck, något jag verkligen hatar, har gått ner 5 kg på 1-2 månader utan att märka det. så det behövdes nya byxor. Ikväll har vi ätit kräftor med evelina Embla och Harri, tony har precis åkt och jobba jag ska lägga mig och se på film, har fortfarande inte orkat lägga in bilder, men det kommer!
Imorgon blir det dubbelkalas först Emil  ( tonys bror) som fyllde 17 år i tisdags sen Gunilla (faster) som fyllde 50 den 3 augusti, så det är fullt upp!
Kan nog lägga in bilder imorgon, på återseende av en som kan skriva lite oftare i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0